Last few weeks my external h/d crashed, really felt bad time tu.. coz all my memories (pictures) dlm tu. Banyak sangat.. Nak nangis pun ader.. dah nangis kot.. eehhh blum kot.. x macho langsung!
Until today, still no news about the h/d, aku tak sempat nak call, very bz la lately.. Even to pay online bill pun kekadang x sempat. Kalah wakil rakyat! kekekeke..
Dalam h/d tu ader gambar2 family, gambar KK, Kuching, kat office, 3 syed - time Ilyas baby lagi, anak2 sedara aku, gambar time aku lari fm M'sia, time balik Kampung - Kelantan / Kedah / Melaka, gambar Boy kawin, gambar2 hommie, gambar Mikyad kat PD.. byk lagi la.. terlalu byk kenangan yg bila aku tengok baru aku ingat.. but now gone!!!
Then selepas few weeks berlalu, aku rasa ok dah dan baru terfikir.. everything yg jadi semua bersebab. If not Allah x akan jadikan manusia. Jadi conclusion aku adalah.. Allah nak aku lupakan semua memori2 dulu, actually not all laa... and start my new life fresh.., really!!
My new life start with "0" everything is "0".. Aku kena merangkak untuk bangun semula..
Whatever yg berlaku on Feb 2010, I think.. mmg the worth in my life dan aku akan ingat sampai bila2.. Cuma aku tak mahu ada rasa dendam kat sesiapa. Tak mahu.. tak tahu sebab aku masih sayang ke rindu ke.. tak tahu apa rasa! Tapi aku tak mahu ada rasa dendam dan sakit hati.. Biarlah dia.. Aku redha..
And aku yakin Allah masih sayang kat aku coz I can feel it now.. Even with no money.. no one love me.. (except my family & frends yg semuanye sayang kat aku.. aku rasa la.. hehehehe) tapi.. hati aku rasa tenang. sumthing that u can't buy, ketenangan kat dalam ni..
peace no war!! ;)
Category

2 yang sengal:

hantu ganaz said...

wahhh... hebat nyer saing akuuuu...

4/5/10 7:50 PM  
Amri said...

crash kenapa hd tu? kalau filesystem dah corrupted dan ada harddisk lain untuk dump data, saya boleh try korek, kalau nak.

12/5/10 4:40 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum