Dah abis poser enam ker?Raya kali ni..cam raya raya yg lain....banyak amik gamaqAda kawan aku tanyer..maner baju raya aku, yg dalam earlier posting tu ler baju raya aku...takkira la baju baru ker lamer,...tapi kalu dah di pakai raya...jadik baju raya ler

ha..tapi bukan nak citer pasal baju raya.Aku nk citer pose maser ari raya.Maser collect gamaq dari camera sepupu sepapat aku...tetiba aku nampak dua pose yg agak menarik perhatian aku.Err...pose aper nih? angkat dedua tangan ker atas...dan jari jari kiri dan kanan bersambung Kepala senget cket.2 pose tu... dari 2 famili aku yg berlainan, tempat dan masa berlainan, pada hari yang samer iaitu hari raya

Ishh...aku ngn muka inosennyer tanyer....'err,,,cik..apasal pose cam ni?, cam tak nah di buat dek orang jer?'Cik as makcik...bukan cik/encik'ko ni hasnah...ni ler di pangge love pose...ko tak nampak ker bentuk LOVE tu'oooooooooo..panjang O aku. Itu adalah conversation yang telah di adaptasi supaya korang pahampatut ler aku tengok sedara2 aku yg wat love pose ni muka cam ala ala stim happy jer

Korang try ler wat love pose korang lak...peh tu jgn lupa send kat aku yer :)

p/s Ni kompem nak kena mintak ampun ngn makcik aku..heheheh




Hasnah

3 yang sengal:

Anonymous said...

Nah..sungguh best pose ni..aku nak guna pakai lepas ni..mintak izin..muahaha!

15/10/08 9:27 PM  
Anonymous said...

kemaruk dah wat pose nie.. pas nie harus guna pose nie bila tgkp gmbr...

20/10/08 11:36 AM  
Miss Me said...

nah... di sini ko rupanye!

24/12/08 11:35 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum