geng... apa dah jadi ngan blog ni.. no new news..
senah.. dah abis exam ni.. derma2 ler citer2 sadis ko kat sini..
esah.. dah cuti satu semester ni.. apa lagi.. buat ler ayat2 power skit.
aku.. ermmm korang tau la aku dan dunia aku..
dunia aku? lain ker ngan dunia korang? aku pun tak sure..
byk sgt cerita sedih.. mak cik aku, meninggal awal last month tapi aku tak balik JB
called my mom, she said that just sedekah yassin and fatihah..
alhamdulillah.. sudah aku laksanakan pesanan itu.
nenek aku tgh sakit kat kelantan.. tak tau bila nak balik melawat..
ermm my mom and dad pun tak berapa sihat.. aku masih tak jengok derang..
anak derhaka kah aku? hidup aku mcm tak berapa betol sekarang ni.
aku mcm dah tak seperti yg aku harapkan sendiri.
apa yg aku cari? aku pun tak pasti.. ikut sahaja peredaran udara sekeliling..
semoga iman ku masih kuat untuk hadapi semua ini. amin..
Category

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum