~hasnah~

Condition: Berdebar debar...dah lama tak turun padang
5.00 pm dah wat janji ngn coach
meh kita wat listing:

Suar trek pinjam = cek
Stoking merah dari Giant = cek
T shirt free Shell = cek
Inner beli kat Ong Tai Kim = cek
Sabun mandi, syampu dan towel = cek
Kasut sukan adiah besday tawun lepas = cek
Janji ngn member tolong temankan = cek

Tengok jam selang 15 menet.....

Batalkan farewell party appointment kol 6, takut tak sempat.
Lagi pun aku mana suka aktiviti makan2 yang kurang menyihatkan badan ni
(patut puji semangat aku)

4.45: Hujan ribut kat Gombak
Aku terpaksa buat Plan B
aku buat sendiri 2 round
mintak tolong member 1 round

Hebatkan!
Bukannnn...aku bukan prektis.....tapi ku join farewell tadi
mintak tolong member sbb kontrol ayu gituuu....kang tak seksiiiiii
aku dah melantak 2 round.

Aku akan berusaha lebih gigih lagi untuk hari ke 3

2 yang sengal:

monyet said...

hoittt... kasut sukan hak mana hang nak pakai buat men tenis aaa??? kasut sukan blacan hang tak dak kaa??? hang makan apa sampai 3 round???

29/10/09 9:15 AM  
hantu ganaz said...

ooowwhhh...yg putih tu takleh eh???

29/10/09 8:08 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum