~hasnah~

Sukan!!!!

Tu adalah perkataan yang dah lama aku tinggalkan...walaupun aku tak gemar channel 811-816,tapi ku gagahkan juwer ati ini tok bersukan..demi department aku yang tercinta (chenta kerr??)

Isu 1: Kena carik suar trek..memandangkan aku memang buruk pakai suar trek, terpaksala aku carik derma dari kengkawan. Gawattt..kena jimatkan kos. Rasa2 kawan aku tu tader panau..ok la kuttt

Isu 2: Kategori sukan yg aku tak nah main=Tenis, depa letak nama aku...aduss.... Federer lak tgh bersiap2 tok Doha nyer game, tak dan nak book dia.

Isu 3: Aku nak masuk kategori vateran, sbb probability aku nak menang adalah tinggi, tapi depa tak bagi.. adussss..sakit ati! Suka ati aku la nak masuk kategori maner!

Isu 4: Sok latihan ...sok la aku citer...kang nak p kemas skirt tenis aku

p/s: ku memang nak citer pasal fesbuk...tapi tak tercerita lagi heheeh...patut laaaa aku kawan baik ngn wanjasmara & lemming,,, sampai skang otak2 kami masih sama = biol

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum