~hasnah~

This is it!!!!!
Hari ini adalalah hari penentuan.
Kena sampai kat padang kol 7.30am (whatttt...sundai morning!!!)
Baju suar udah ada,
semangat berkobar2
kalu tgk gaya la...memang aku dapat no 1, matching hitam putih merah tuuu

6.30 am: bangun pagi... kejutkan smua org subuh...mandi dan proceed ker UIA
Hari2 keja punnnn aku bangun kol 7.30

7.20 am: Tepon partner in crime, cakap lambat

7.40 am: Drive ker stadium. Partner aku siap beli kasut baru match nagn stoking kaler pink

8:00 am: Tgek schedule....whatttttt!!!! game kol 2 (abes tido aku!!)

8:30 am: Semangat masih berkobar2 kat Ulik Mayang pekena nescafe dan roti jala. Kena wat plan B, sementara nak tunggu kol 2 pm. Call kengkawan ajak p kenduri

11:00 am: after Transform menjadi perempuan melayu terakhir, kami ker Ampang.
Terpaksa makan 4 round, sbb nak amik tenaga tok acara pecut 100m

1:30 p.m: dalam setengah jam lagi acara balapan akan berlangsung

2:30 pm: hehehehe...kami wat merentas desa dengan WAJA ker look out point kat bukit Belacan....kira orait la jugak tuuuu...

Guaner nak lari.... kalu lam perut ader nasik beriani lauk ayam ngan daging, ais kacang, roti nan lauk kambing dan sirap.

Dah abis citer new post! Korang takder keja sgt eh dok bacer entry melalut nih???

2 yang sengal:

Frappucino said...

akhirnyer ada gak hupdet blog nie.. aku rindu hantu ganaz yg dah tak berapa nak ganaz... ker manakah keganazan mu pegi???

1/11/09 6:50 PM  
hantu ganaz said...

aku mengumpul aurraaa....ko pong asik lock jer entry.... dah tarak blog dah?

2/11/09 12:55 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum