~hasnah~

kalu tgk title... saikod maksudnyer aku telah di saiko. Kira perkataan omputeh la tuh
Lately ader series of saikod events lam idop aku..pelik tapi benar

Aku ader sorang makcik ni, kira dia kawen ngan adik apak aku la..makcik aku la nihhh....dok kat kampung. Walaupun aku gemar p umah dia... tapi dengan terang terangan dia memang tak gemar dengan cara aku. Naper tu??? Sbb aku selalu wat lawak biawak kah? Iyerr.. betulll.... tapi yang penting... sbb aku nyer gaya penampilan tak up to her standard.

kat kampung, aku lebih suka pakai
jeans lusuh dan koyak kat lutut
Suar cina yang layak org wat tido malam jer
T shirt free cam 'di larang merokok'
Pakaian yg ader tompok cat berwarna warni (ku memang suker kaler kaler camni)
Merempit ngn member aku.

Ini adalah pakaian rutin aku sampai ker ari nih kalu aku balik kampung.
Memang nampak dia kontrol lobang idong dari melazer aku, sbb dia tau..aku akan ader jawapan yang sangat bagus tok dia. Tu yg wat dia pk 80 kali....tapi... ku tak durhaka...ku just being fun

Last few days, petang ku yang hening menjadi tsunami bila makcik aku kol kol 5:30. Nak jumpa aku kat umah sedara aku yang sorang lagiii....aduss....
Bukan tamau jumpa dia...tapi ...isu penampilan lagi....carry on rebel kah...atau just to be nice.

Lepas Asar, ku bantai pakai blusher dan aisadow, bedak dan foundation. Wakakakakakak
pepetang mekap...cam buang tebiat laks...tu la aku nak cakap...i had been saikod!
Giler hebat power makcik aku!
Category

1 yang sengal:

Mocha Praline said...

ko kan keter berhias.. ko pakai lar baju kalerpul.. konpom pastue makcik ko tak kan tegor dah.. jaminan kerajaan siam...

6/11/09 11:46 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum