~hasnah~
Ari nih ku bukak TV2 (sbb umah aku ader 2 canel jer...satu lagi TV1) kat umah aku.
Ader satu berita yg sbenarnyer kesian..tapi nak gelak:

Amik cket dari utusanonline:

BUENOS AIRES 1 Dis. - Bekas Ratu Argentina yang berusia 38 tahun, Solange Magnano meninggal dunia Ahad lalu, selepas mengalami komplikasi akibat pembedahan kosmetik yang dilakukan olehnya..."Wanita yang mempunyai segala-galanya ini meninggal dunia kerana dia mahu memiliki punggung yang lebih pejal,"

Cuba imagine komplikasi selepas kematian:

Caused of death: Bedah bontot
Anak2 dia: Mommy loves her butt more than us
Pepatah melayu: kerana bontot badan binasa

Iskk...maleh pk..
Category

7 yang sengal:

Frappucino said...

aku coba sedut lemak guner vakum mak aku... lemak tetap ada, habuk jer ilang.. hhmmmmm....

2/12/09 10:02 PM  
hantu ganaz said...

aku tak sedut aper aper pong takder

3/12/09 9:26 AM  
monyet said...

HG: aper yg tadder nyer??
ada 2 cenel je dah skrang? ada ura2 nak pasang astro kah??

3/12/09 4:40 PM  
monyet said...

HG: aper yg tadder nyer??
ada 2 cenel je dah skrang? ada ura2 nak pasang astro kah??

3/12/09 4:40 PM  
hantu ganaz said...

TV 2 dah cukup kuttt..canel lain namer 'the lamah' lagi gempak dari astro

3/12/09 6:44 PM  
monyet said...

the lamah ek.. aku sokong.... sbb aku pon ada channel tu.. laaaagi best.. tadder iklan... tak perlu bayar.. kecoli lektrik saje..

4/12/09 9:45 AM  
Sangkasturi said...

try to explain that to Jlo

7/12/09 4:50 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum