~hasnah~

Cakap pasal pandai masak...ada beberapa golongan yang aku perhatikan.

ada satu golongan yang angkat tangan tinggi tinggi klem pandai masak. Walaupun tak capai tahap piawai taste bud aku....aku tetap cakap depa pandai masak, sbb depa masak aku makan. Sbenarnye ala ala jer...tapi depa berusaha tok masak...ku berusaha tok makan

Tapi ader gak jenis makhluk yg masak selipar jepun goreng pong sodap. Memang dapat anugerah skrin laaa... sesaper kawen ngan kawan2 aku daripada golongan ini, teramatlah bertuahnyer. Tapi golongan ni tak penah ngaku pandai cam golongan pertama tadi

Ader satu lagi golongan...yang tetiba masak...teramatlah masinnyer. Orang kater golongan ni tgh di lamun chenta.... nak kawen. OOwwh... di maafkan lahhh...Ini cam kes aku beli meehoon pepagi...terasa tersangatlah masinnyer... Takkan laaa makcik breakfast tu nak kawen lagi kut. Maunyer pakcik brekfast bakar gerai depa. Risik punya risik...anak lelaki depa yg nak kawen.

Owwhh... ni ler sbb nyer ku tuleh entry ini. Aku terpaksa makan mee hoon goreng masin tetiap pagi....sampai laa org tu kawen.
Category

3 yang sengal:

Frappucino said...

ini dah cam citer bujang lapok... takperlar senah, aku tau kalo letak batu depan ko pon, ko telan gak....

11/12/09 10:16 AM  
Anonymous said...

La ek ek.....Punya panjang mukadimah Kak Has ni. Ghupenya nak royat meehoon masin. Berkobar ambo baca entry ni. Sabo je lah.

11/12/09 11:05 PM  
Anonymous said...

aku dalam category hidden talent....hmmm, sedpanya, tok seko pandai masok gini sekali

16/12/09 1:20 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum