~hasnah~

Tadi malam aku lepak ngan kawan aku. Dah lamer tak jumpa dia.
Smuanya aku salahkan teknology. Yer la..kalu dah chat dan sms, wat aper nak jumpa kan.

Tapi aku terkilan ngan diri aku sendiri.
Sebab, rupa rupanya dia dalam kesusahan. Malam tadi baru aku tau.
Gelakkan kebodohan dia dan kebingaian aku.

Ada banyak benda yang boleh menyakitkan hati dia yg aku terpaksa cakap.
Sorry fren, truth hurt. Tapi, walau macam mana pun kami gelakkan
kelemahan kami, reality tetap reality.

Malam tadi, bulan sgt terang.
Aku: iskk..terangnya bulan, seriau aku
Dia: hahaah..padan muka..ko dok sorang ari nih
Aku: Hek elleh....aper barang....(kontrol habis)

Bila tgk bulan malam tadi, aku mula laaa berangan nak ader SLR.
Tapi bila pk balik...aduss..beratnyer camera tu (physically & financially)
aku terpaksa matikan niat (untuk waktu ini-berangan lagi tuh)

Tapi, gerun aku kat bulan penuh mmg ader basis, tak cayer, sila baca berita yahoo ni. Tgk, worldwide nyer pendapat pun samer ngn pendapat aku (sungguh international aku):

Tonight's full moon will be the biggest and brightest full moon of the year. It offers anyone with clear skies an opportunity to identify easy-to-see features on the moon.

This being the first full moon of 2010, it is also known as the wolf moon, a moniker dating back to Native American culture and the notion that hungry wolves howled at the full moon on cold winter nights. Each month brings another full moon name.


Sib baek vampire and dracula takder kat mesia jer..kalu idak...ku gantung
bawang putih banyak2.....sedap utk wat tumis masak meggi dan juga bleh takutkan dracula


Category

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum