~hasnah~

Ada beberapa perkara yang berlaku lately yang pelik tapi benar lam idup aku. meh aku cerita sesatu.

Kesah 1:
Ader sorang lecturer tu, bercerita sambil menceritakan hadiah mewah besday dari laki dia. Rega tak der yang kurang dari 10K. Uish...cium bau pong lum tentu aku dapat. Walaupun ader unsur unsur takabur, ku kira dia ikhlas bercerita la kannn. Kang ader penyakit hati yang susah nak berubat pulak. Tetiba, dia tanyer aku, umur berapa ni? Ku jawab 34 tawon. Giler ikhlas aku jawab. Peh tu aku re-story kesah ni kat kawan aku. Tetiba kawan aku cakap:
Hoiii..ko umur 33 laaa, tu laa... aku dah cakap. kalu dah sambut birthday 2 kali setahun...ko dah 66 tau!
Ohhhh... ku ingat privilage bleh sambut besday 2 kali, dapat adiah 2 kali, sometimes, mintak adiah dari orang yang sama 2 kali. Ghopernyer, umur aku pong dah double. Iskkk... jangan tanyer perempuan umur tau..sensitip. Umur sendiri pong bleh luper. Ya ampunnnn....tapi...
pelik tapi benar

Kisah 2
Datang lagi mood nak berenang. Aku memang bukan natural swimmer. Setiap kali aku togok air lam pool tu, setiap kali ku termuntah. Sepupu aku aka cikgu aku...dok garu kepala... naper laaaa aku batuk jer...muntah.
First round, 4 kali telan air. Seken round, 2 kali jer telan air.
Aku muntah kannyer aper. Tak der laaaa anorexia kerr... bulimia kerrr...
tapi bila ku tingat...lam reramai tu, kalu ader yg terkencing lam kolam ker, ader yg ader kurap ker, kaki cekam ker...dan ku dok telan air yg mengandungi bahan bahan tersebut. Pherrrghhh...trus uwekkkkkkkkk!!!!!
tapi kan...mmg pelik tapi benar.
Category

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum