Aku masih x paham perangai kawan aku sorang ni. Puas aku cuba fahamkan.. tapi tak paham2 jugak. Dia di hormati sumer org.. tapi aku pun tak tau la apa lagi dia tak puas hati ngan org sekeliling dia. Aku tak mau campur... tapi kekadang macam terkepoh plak.. mmg aku tak mau campur hal dia. Sbb aku tak mo nnt aku plak jadi mangsa tak puas hati dia.. susah hidup aku nnt. Buat masa sekarang.. aku rasa aku ok.. buat apa aku nak.. hati pun tak der la rakweng.. hehehhe.. so aku suka cam ni. Apa yg aku hutang kat org.. sikit2 aku bayar.. Hopefully Allah sentiasa memberi petunjuk kepadaku.. InsyaAllah. Ya Allah, Jauh kan lah aku dari hasat dengki manusia sekelilingku, amin...

1 yang sengal:

HANTU GANAZ said...

KO TAK PAHAM..AKU LAGI TAK PAHAM

27/3/10 4:14 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum