Hmmm.. si Minkey and Ranma ajak aku p dengar talk Herbalife kat Ritz-Hilton (btoi ka namer otel nih?)Kalu ikut logic akal.... tak mampu der aku nak p talk cam tuh....tapi... mandangkan mmg takder kerja..dan takder hemponso p la jugak...aku ngan Madam H sekadar memenuhi seat sahaja... ku tengok..semangat sungguh itu minkey and ranmaNak tahu banyak lagi pasal product tu kater nyer.. setahu aku..kalu ader talk cenggini..sure dia suh ko jual product dia...bagu semangan kunun.
hmmm...tak salah sangkaan ku!!! memula masuk dewan dah dengar org bercerita berdegar-degar pasal kejayaan memasingDepa wat lawak sambil belh wat smua penuntun tergelak samer... kekami yg 4 stooges ni.... can't get the jokesWei.....ku pong nak gelak gakkkk... Speaker ramaiii.... ader yg dapat standing ovation lak tuhh...ku masih tak pahammm..the next thing aku tau... aku terlena keh keh keh
Then Ranma kejutkan aku p solat zohor.... ha... ni satu citer. Giler hebat area Bukit Bintang tu (btoi kan)surau susah giler nak carik. Sib baik ader akak cleaner yg tunjuk pintu yang tak berapa nampak cam pintu kat Starhill tuh.Dah la lamer giler dah tak p situ...serasa cam dok kat obersi laks.....dari display, food hinggalah ker org2 nyer.Bebarang nyer?? sekadar membeli belah tingkap jer laaaPunya la besar cenggitu... surau cket nyer cikai.... Genting nyer surau lagi cun. Then..toilet takder air... adoi...mmg cam merempat kat negeri sendiri lah.... kena 'ubah gaya hidup' nampaknyer..ikut gaya Starhill hehheh
At the end of the day.. all the four stooges p rayau rayau kat Pavilion (firts time aku jejak kaki wehh)So.. mission pada hari itu tak accomplish sbb tak dapat apa info yang nak
Antara ku perhatikan:-Participant mmg amazing ngan speaker ( susah nak dapat dari aku tuh)-Some participant tido dengan jayanyer ( aku ler tuh)-Smua org cam over the top..cket cket tepuk tangan ..cket cket gelakkk (hentah aper aper ntah)-Smau mata org kat situ 'pling! pling!' bila tgk figure yg bakal depa dapat
Conclusion akuTapper laa. aku jadik pembeli dah laaaa....tu pun kalu aku nak beli laaa (RM500 wehhhh!!!!)Aku cukup cukup makan gaji jadik laaa ( walaupun after 2.7.. rasa cam sengkek abisss)baik laaa aku tlg jual magic iron board kawan aku tubaru rega lam RM30.. sorang customer pong aku tak dapat.. hmm ..kena setia ngan jual tudung bawal jer laaaa

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum