Di hari yang indah ini..aku ingin membuat luahan perasaan........kenapa aku tak jadi pegawai kerajann

Kenapa aku?
Kenapa aku tak jadi pegawai karajaan...
walau pun dah berkali kali ke dewan peperiksaan
tapi semaunyer tak leh jalan

Kenapa aku?
Kenapa aku tak jadi pegawai karajaan...
sebab di dalam dewan peperiksaan...
jawapan 'ya tuan' di perlukanbukan jawapan berwawasan

Kenapa aku?
Kenapa aku tak jadi pegawai karajaan...
Aku dah tau jawapan
Tak perlulah aku war warkan
Lebih baik aku diam
Sebab jawapan ku..bakal memeritkan
Kepada sesiapa yang tak tahan
Sbb itulah ku bersyukur..
dengan apa yang aku ada sekarang

Ada sesaper berani cabar pantun aku ???heheheh

Post by:Hasnah
Category

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum