A friend posted her swimming video in her blog.

Pherggghhh!!!! Hebat sehhh.. aku memang akan terkagum dari dulu lagi kalu sebut pasal swimming. Kerja aku dari dulu...hanyalah bubbling ngn tenggelam timbul jer. Kalu part bubbling :lam AF- Aku akan jadik anak murid cikgu Siti Hajar sampai ke AF 12 lah...Kalu part tenggelam timbul..sampai ke sudah dok situ.


OK, berbalik kepada citer kawan aku.. lepas aku belek belek gambar dia..aku clear kan aper yg patut....oooohhhh ..patut la dia pandai berenang.. ghopernyer dia mmg perenang profesional lah. Aku berjaya clearkan gambar dia.. tengok la gambar dia ngan kengkawan dia kat bawah ni:


















Posted by: Hasnah
Category

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum