~hasnah~
Sebenarnya banyak benda kat dalam kepala aku nak tulis...tapi bila depan laptop ni....smua idea beku. Tapi memang ada perkara yg perlu di sampaikan.

Kisah 1:
Mulia dah takda. Dia dah mati pada 25 Ramadhan 2009. Siapa Mulia tuh? Sila tujuk kepada entry lepas. Saat saat terakhir Mulia, dia kelihatan murung. Instead of makan ikan, dia lebih suka makan batu batu tempat dia beristinjak. Tuan Mulia masih sedih sampai sekarang. Ngan keadaan cuaca cam sekarang ni..mmg betul2 ikut cam citer hollywood

Kisah 2:
Tokey ikan kat Lundang akan sambut first raya tanpa ayahanda. Member dok cakap sedih, tapi nak kontrol macho nyer pasalll..asik dok gelak jer. All the best Abe.

Kisah 3:
Ada org marahkan aku sbb sombong, tamau bukak poser dengan diorang. Bila aku cakap aku kat omah..tak cayer lak tu. Sebulan ni, aku iftar 3kali kat luar sbb job commitment, 1 kali umah adik aku. Lelain, telan puyu pekasam ngn telur mata jer.

Ader satu lagi untold story.

Masa aku nak tinggalkan dia dulu....kali terakhir aku jumpa ngn dia...aku cakap:
Wait for me! (bahasa yang telah di translate)
Dia tinggalkan aku satu pandangan...yang sgt berbeza...yang aku tak pasti aku patut tinggalkan dia ker idak time tu. Mebe sbb aku bingai atau sebab komitmen lain, aku tinggalkan dia.

Tapi nyata...dia tak sempat tunggu aku. Dia takdan sbb nak jumpa kekasih dia.
Cinta hati babe.....saper boleh larang kan......try korang nak p dating...tetiba ader satu makhluk larang...mmg carik penyakit

So..aku rasa lama lagilah 'wait for me' tuh. Ari ni..genap 2 tahun dia pergi...tinggalkan aku..dan kami.....................

...............untuk berjumpa dengan Penciptanya.
27 Ramadhan 2007

Happy Second Anniversary Apak :)

Selamat Hari Raya dan Maaf Zahir Batin
Category

0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum