21 September 2009

Kalau hari Raya pertama adalh hari makan dan jln umah tok...hari kedua adalah hari jalan ker umah makcik2 dan pakcik2 laks. Lepas perut kenyang...hati senang, mata mantuk...aku perlukan hobi lain..kalu idak..lenaaaa.... Tetiba pakcik aku kuarkan sekotak gamaq yg lama..proven bleh wat aku dan partner in crime gelak golek2. Guaner laa nanti anak cucu aku tgk gamaq aku yg paling cool.

Gamaq 1



Mandi kat perigi...pakai 'kain lepas', Kain tu dia tak jahit...sbb tu di pangge kain lepas. Aku kompiden yg depa pakai sabun tok badan, kepala ngan muka guna satu jenis sabun jer. Aku rasa gamaq ni giler cool. Ni pakcik aku mandi kat surau, rumah kat sebelah kiri tuh umah tok aku....yg kat kanan tu gerai jual mee celup.

Gamaq 2

Gambar ni memang tak tahannnnn.... Motor suzuki merah...pose musti tangan kat pinggang. Stress aku tgk butang tang dada tuuu,,,sib baik takda bulu dada cam carpet. Rambut tebal kat depan. Perasan tak kat belt tu ader walkman.....Suar kena ketat tang kaki, pinggang suar sampai ker dada. Paling tak tahan....selipar ala ala terompah babe. This is the complete Azroy.


Gamaq 3


Kih kih kih..aku terkejut tengok...ingatkan awek sebelah pakcik aku tu pakai goggle.Patut laa..asal short sighted jer....org label tak cun. Ni nak marah ni! Skirt sampai atas dada....tu yang tak tahan tuh


Gamaq 4
Pherghhh...aku bangga tgk gamaq ni. Nek sedara aku dah lamer pakai shades ni dari Victoria Beckham atau Paris Hilton. Caya lah nek. Giler cun nenek aku. Tapi....ku tader skill ni

Nanti ku bongkar lagi kotak2 lama umah tok aku. Kalau jumpa wasiat untuk aku best gak!





0 yang sengal:

Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum