~hasnah~
banyak benda pelik tapi benar berlaku sejak akhir akhir nih
di sebabkan Ramadhan kah?
atau di sebabkan kemelesetan ekonomi dunia kah?
memula aku tak nak fikir.....
tapi mandangkan benda benda tu menghantui aku...
terpaksa ku fikir panjang

Ni berkenaan dengan buah fevret aku....

Kenapa buah mangga yg nampak best kat gerai gerai tu dah tak rasa mangga.
Aku die hard fan mangga (bukan majalah mangga yer) atau buoh pauh kata org kampung aku....
tak bleh nak abiskan buah tu....

Kejap kejap ader rasa ubat karbaid (btoi ker dak eja nih), kejap kejap, rasa payau, kelat.

Kalu nak ajar bebudak sekarang......
Cikgu: anak anak...apa rasa buah mangga?
Murid muraid menjawab secara berirama: Rasa ubat lipas yg di rendam dalam air CARRRRRRR
Abis 5 hengget aku!!!!!
Ada org kate... alaa..magga siam cam tu la...takder kualitiiiiiii
Masalahnyer... aku beli mangga kat siam, tetakat 3kg tu...sekali harung jer.
Ada rasa manis, lemak, masam masam cket cket...tula rasanya mangga
palik ...pelik...

Guaner rakyat Malaysia nak memupuk minat makan buah buahan tempatan...
kalu kualitinyer dah 6 kaki bawah tanah.
Adussss



Jgn terpedaya dengan gaya gaya seksi mangga ini.
Ini adalah pujuk raya semata mata....
Jangan tergoda
Bayangkan... anda akan makan buah mangga perisa lipas mati
Category

2 yang sengal:

monyet said...

betol tu.. bila bapak aku bawak balik buah dokong dr siam.. giler sedapppp..lemak berkrimm je rasa.. bila beli kat sini.. mak aiii masam tak hengat.. jd aku pon fonkius.. apa2 pon.. dokong dr sana.. setappp

4/9/09 2:53 PM  
mmr501 said...

sebenarnyer.. di sebabkan peralihan cuaca tu.. mcm strwberi gak aahhh.. bila makan kat bwh ni masam.. tapi makan kat cameron - best wooo!

5/9/09 2:27 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum