~hasnah~
aku memang cukup tak gemar kalu org jenis yg
tak ukur baju badan sendiri.....
Senang kater... org macam ni... memang aku 'ban' laaa
yer laaa..manusia waras maner yg nak suka makhluk macam ni kan

kesahnyer last week.

Aku nak berjinak- jinak atau berliar-liar ngn hobi aku...
try nak jahit baju kurung....
aku tau laaa aku jahitan aku tak perfect...
Nak wat guaner kan.....kunun nak jimat bajet, bleh beli mercun nak main
masa sepuluh malam terakhir ( sungguh firaun bunyi ayatku ini)

Then, walaupunpun baju kurung aku sikit senget...
ku pejamkan mater jer...

Yang sakit hati...bila ader makhluk yang tak sedar diri...
yg tak ukur baju kat badan sendiri!!!!
Saper suh amik ukuran 5 tahun lepas!
saper nak tau baju tu tetiba ketat!

Tu la...nasib badan...
pakai jer laaaa
Category

2 yang sengal:

miss said...

mu ke senah???ish2....
*geleng2 paler*

haha

10/9/09 5:17 AM  
Suhaila said...

aku sure itu dirimu...

10/9/09 9:41 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum