Salam... baru aku perasan, June langsung tak der update dlm blog ni.. sunyi sepi dah.. even blog ni actually dikongsi oleh 3 org.. Monyet - mmg la susah nak kluar idea sumer dlm kepala simpan sendiri2, hantu ganaz pulak bz ngan hal2 kat office.. everyday nak pecat staff dia jer.. suka ati jer kan.. mcm dia ader syer lak kat management centre tu.. aku plak - the sweet one.. bz gak.. hal office, hal2 luar office.. :) aku kan the nice one!!!
World Cup 2010 dah abis.. cilaka punya Paul - kalu dia ader kat sini mmg aku goreng ngan tepung dah tu.. tapi aku x mo makan.. bg kat penyokong2 Spain!
Aku mmg supporter England.. maklumla kita kan dulu tanah jajahan dorang.. then aku follow EPL.. actually my 1st team Argentina sbb baju dorang tak der lambang cross.. kena jaga sumer2 tu.. Lagi satu team.. Holand becot my company la.. the royal Ducth.. Anyway.. aku harap sgt Holand menang final Isnin lepas.. tapi wat to do.. Nasib lebih ke Spain walaupun main x brp best!. Tahniah la kan kepada saper2 yg rasa ader darah Spanish tu.. aku rasa aku tak der kot!
Bercakap tentang darah campuran ni.. aku tengah selidik gak salsilah keturunan aku.. mcm mana aku bleh dpt Melayu dlm ic.. my father - mak bapak dia both dari Pakistan.. tapi tak tau mana hilang Khan in my family.. bila aku tanya.. sumer org x bleh jawab.. tu la sumer malas nak pikir.. Yg aku tau.. masa arwah atuk aku register nama anak2 dia.. dia tak letak pun khan tu.. even kat nama dia.. so btol la kot.. Then fm mother plak.. bapak dia keturunan arab, mak dia dari Narathiwat, Thailand. So.. cam ner bleh dpt Melayu dlm ic eh?? Maknanyer.. betapa senangnyer nak dpat kewarganegaraan Malaysia pada masa tu.. Hantu Ganaz.. lahir kat siam tu.. sbb tu dia ader 2 tarikh lahir.. jgn marah!!! Bukan apa.. sbb dia slalu bangga ic dia kod yg tengah2 tu.. 70 rasanyer.. kod tu dpt bila korang lahir kat oversea..
Orite.. nnt sambung citer yg lain pulak.. kita tunggu lagi 4 tahun World Cup ya.. and for sure aku x mo tengok kat bukit bintang lagi...! but sweet memories... 12072010 together with my frens that morning.. Marlou, Sarita, Melanie, William, Chan, Betty and me...
Category , ,

1 yang sengal:

hantu ganaz said...

hoiii... suker ati jer announce pasal besdate aku!!!!!!!!

AKU GADIS MELAYU TERAKHIR tau!

khan.... ada apa dgn NAMA..
yg penting ...dalam hati ader taman

15/7/10 1:27 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum