aku kelaparan... elok laa plak bercerita ngan mmb pasal open house..
dah bantai citer pasal mknn laa harusnyer kan.. membuatkan aku bukan je kelaparan.. tapi dah tahap kebuluran.. (pose tak lg.. open house dah citer... hancuss)



nasik impit instant.. senang je kan.. beli rebus siap.. tak yah nak tumbuk2 bg hancur lumat dan nak kena tekan2 bg padat cam dulu... jenuh nak buat.. part nak tumbuk2 haiyoo malashhh sayer.. (aper rajin ntah)


lemang... zaman sekarang ni dah susah nak carik lemang yg sedap lemak berkrim di sukai ramai. dpt tak keraih kong... tak lemak.. santan berkumpul setempat je.. tak masak pon ada.. mencii aaaa


ni rendang ayam style nogori... masa pest tem mak aku buat.. pelik aku.. ni rendang pesen aper ni?? dia ckp style negeri.. wooo.. makan.. hamekk koo.. melahaaa pedas.. tapi setap tak hengat... sbb pedas kot.. tp ghoper yg rendang yg mak aku buat nampak lg sedap aa dr gambar ni.. nampak hijau cili jee lebih.. perghhh layan sehhh


rendang daging.. slalu buat tak laa banyak.. mak aku masak tok kakak aku laa.. tok rumah laaa.. tak dan kering lagi rendang tu.. tgk daging dah masak.. aku dah kawot dulu.. dah masak pon aku kawot lg.. esok makan lagi.. ada skali kakak aku buat... boleh laa.. jadi laaa lebih kurang rasa cam mak aku buat cuma dia nyer tak brapa pedas.. mak aku nyer.. errrr kalo tak biasa makan pedas.. air bergelen laa kot kena minom.. aku??? hmmm tukang kacau sopya tak hanget ngan tukang perabih kan je..


kuah kacang.. lama dah mak aku tak buat.. kalo dia buat kuah kacang pon pedas.. sumer pon pedas laa hakikat hakiki nyer.. boleh sakit perut org tak biasa makan dibuatnyer.. anak jawa biasa makan pedas.. so boleh laaa.. walopon kadang2 tu pedih gak aaa perut... tapi aku nyer pedas tak leh lawan lamah (adalah hamba Allah ni) nyer pedas.. aku tgk dia mkn pedas aku pon ternganga...
hmm raya tahun ni???? hmmm will be missing my mom's cooking.. tentu dia tak larat dah nak masak kan... ntah beraya ntah tidak pon?? hmmm ~sighhh~
#gambo sumer aku rembat dr gugel image.. #
SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL-MUBARAK SUMER...
Aku memohon ampun di atas semua kesalahan aku selama ni.. semoga ramadhan ini.. memberi keberkatan kepada kita...
Category

2 yang sengal:

hantu ganaz said...

aku pun lapaa...

er,....baru jermakan lunch tadi
ni..aku bismillah dak eh???

20/8/09 1:52 PM  
monyet said...

err.. mungkin sbb ko tak makankan tok aku samer kot.. tu yg lapar lg.. ko baca bismillah baper kali??

20/8/09 2:47 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum