~hasnah~


Biasanyer, bila kita chat atau sms, kita akan meringkaskan tulisan kita.

Contoh2 yg paling koman ialah:
sy= saya
awk = awak
yg = yang
hth = hotak hang (yg ni aku wat sendiri)


Kalau perkatan berganda, akan ada '2' kat belakang perkataan tu.
sama2 = sama-sama
hari2 = hari-hari
mkn2= makan-makan

Sebab tu, bila aku nampak nama sekolah ni sekali imbas, aku cakap lam ati...owwhhhh...
sekolah dia nama ON PONG PONG.

Selepas beberapa minit, baru aku perasan yang ....aku sebenarnyer salah

Category

5 yang sengal:

miss said...

hahahahh

akibat terikut2 ngn short form

16/8/09 11:45 PM  
Anonymous said...

mmano skoloh ni weh?

17/8/09 12:19 PM  
monyet said...

macam pernah nampak je skolah ni.. kat mana ek??

17/8/09 1:29 PM  
hantu ganaz said...

Kat spital Ampang...
nyet sure cam terbbayang bayang cam deja vu gitu

17/8/09 3:39 PM  
Anonymous said...

hahah... gelak besau aku
gile aa ko ni senah!
-jun

19/8/09 1:11 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum