~hasnah~
Dari dulu lagiii... aku memang tak suka dia dan keturunan dia...dah puas aku wat supaya suka...tapi ...ore kelate kater 'tok leh gi!'

Kaum dia suka gesel kat aku..... Ellowww..ingat aku aper?..tapi bukan dia. Dia lebih suka menyendiri...Erm..adakah perangai dia buatkan aku tercabar?

Tapi..bila tgk dia tak sihat cenggitu, ku jadik kesian. Dah la dia baru lepas operation, makan sikit....sore pong selow jer.

Hati aku laaagi cair nampak dia...cara dia pakai baju...cara dia lepakk....lelebih lagi bila dia dok landing antara dua kerusi. Walaupun aku tak suka dia...tapi tak mungkin aku akan menganiayai kaum dia.

Itulah dia...MULIA



Category

2 yang sengal:

monyet said...

alaaahhh comeeeeiii nyeee cek muliaaaa... mana antena satelit tak pakai? :D

28/8/09 9:27 AM  
mmr501 said...

gambo tuan mulia tak der ker...

30/8/09 4:17 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum