~hasnah~
Kawan aku selalu pesan...bulan poser, takleh marah marah. Wat keja kena ikhlasss. Smua amalan kiter di kira. Kalu wat baik, dapat berlipat kali ganda. Kalu wat jahat, mmg tak ingat dosa pahala.

Tapi aku agak tak tahan laaa...sbb dia memang tak reti bahasa. Payah aku nak cakap...cakap kang salah....tak cakap pun salah. Tapi gini laaa caranya. Aku tuleh jer lam blog. Kalu dia terbaca...harap harap dia paham...yg aku sbenarnye terseksa jiwa raga

Memula aku tak tahan ngan bau dia. Mmg aku tak tahan. Dah la hampir tetiap ari dia dan kaum kaumnyer numpang keter aku. Even dia tak berapa besar, tapi baunyer penuh keter aku....terpaksa ku bukak tingkap. Sometimes, ku layan karaoke lam radio, dan totally ignore dia. Ku tak kesah keter sebelah nak kater aper. Peh tu ku tak tahan ngn sikap selamber dia....wat derkkkkkk jerrrr.......

Korang tau la...skang ni jem kan main...tak kira laaa aku kuar dari opis kol baper....sure jem nyer. Ok, alternatif, ku guna DUKE..supaya cepat sampai. Tapi...sbenarnyer lebih kurang jer la sampai umahh...sbb perjalanan akan jadik lebih jauh, dan jem kat tol duta. Tapi ku sanggup...asal keter berjalan....so that bau dia di bawa oleh angin lalu

Kesimpulannya, aku takda pilihan, melainkan redha ngan bau yg cukup menyeksakan lubang idongku.

Ni ha...salah satu dari kaum dia, aku beli kat PaRam UIA hampir tetiap ari. Mencabar keimanan sungguh!!!




Ayam percik, terubuk bakar, gulai kawah, ikan gulai, nasik kabu, murtabak raja, karipap sadin, adalah menyeksakan kalu stuck lam jem pepetang nak balik umah

4 yang sengal:

miss said...

ku baru nk tny sapa dia...
heeheh..igt nk suh beli pafum ke..deodorant ka....

sekali ceh...apa2 pun aym pecik klantan gak sedap...hiks!

28/8/09 9:21 AM  
monyet said...

ko ni kannnn...... suruh aku baca..dan telah membuat aku terasa lapar di pagi hari aaaa

28/8/09 9:30 AM  
Anonymous said...

hang ni kan Nah..ingatkan Si busyuk comei tu...rupa2nya ayam percik..ni mesti kes teringat ayam golek yg Dr. Zab beli tu kan..?

28/8/09 10:01 AM  
hantu ganaz said...

Iyerrrrrr.... tu laaa

28/8/09 2:04 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum