~hasnah~

Memula aku berangan nak beli Mini Cooper. Tu pun kalu aku mampu menukarkan batu kerikil kat area Carrefour Kota Damansara yang selalu org wat tunjuk perasaan tu menjadi emas dinar la. Mandangkan aku tak dapat Midas touch, the next best thing yg aku mampu ialah kelisa. Kawan aku penah cakap, saper beli kelisa bodoh, dah la keter kecik, mahal lak tu. Tapi...suka aku laa...dah aku suka hehehehe.

Tapi tu bukan tujuan aku tuleh entry nih. Meh aku nak ceritakan beberapa insiden tentang pandangan orang terhadap aku dan arowanaku

Kawan baik kat siam: Nah, ayah Nah bayar cash ker keta tu
Ranma-San dan Minkey: Keter tu apak ko belikan kat ko ker?
Makcik2 Ranma-san: Hasnah tak beli kereta lagi yer, takper..tader rejeki lagi tuh.

Itu adalah pandangan orang first time jumpa aku ngn kelisa aku. Muka aku walfare ader cop 'Halalan Toyyiba' gamaknyer!!!!!!
Category

3 yang sengal:

monyet said...

1) kat kota ada carrefour mehhh???
2) muka walfare.. AGAK AAA... kwang3...

10/8/09 10:44 AM  
kasturi said...

aduhhhhhhhh

10/8/09 10:50 AM  
Anonymous said...

mung kena beli keta toyota vios la...baru song.

17/8/09 12:24 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum