Hari ni panas sgt. Time masuk keter nak kluar tengahari tadi.. raser2 telor pun bleh trus buat makan nasik lemak laa.. Punya panas tuh!.. Dah lepas lunch, on the way balik dari Ampang Point, time tu la kepala aku belah kanan ni dah start berdenyut.. adoi.. sampai ke tengkok sakit dia.. nak kena dah ni.. air-corn full blust dah tu.. tapi mcm tak raser. Ok laaa, aku pun slow2 bawak keter balik ker KD.
Sampai rumah, dapat call, dpt sms, dpt YM.. aku lagi migraine.. adoi... Muntah abis sumer.. tak hilang jgk.. then aku cuber tok tido.. Sedar2, osmate kejut solat maghrib. Merangkak bangun.. sbb migraine never say good-bye yet. Muntah lagi... abis sumer mender aku makan, kluar.. Kira rugi la aku makan korean food tu tadi! hehehehehe Teruk ni.. alaaa tak der plak ponstan ker panadol ker aku nak telan.. nak kuar dah tak larat ni.. Aku pun mandi, tadah kepla kat shower lama2.. dan masih migraine.. Plan aku nak kuar malam ni pun terbantot.. Ni nak letak ais atas kepala dan nak tido.. aku tak larat betol ni.. nak muntah lagi ni.. tak best raser tekak.. Jadi hari ini aku namakan hari muntah! hahahahah!

ku gagah kan jua buat posting walau mata berkaca2..
hehehehheheheheh!
mmr501
Category

3 yang sengal:

hantu ganaz said...

berkaca kaca yerrr....
apsal tak cakap nak obat,
ku ader minyak dagu
ni label 'sakittt'

25/6/09 10:35 PM  
miss said...

mata berkaca2???
hehehe...2lah..
sy pun migraine...sebek xmuntah jer...
ekekekek

25/6/09 10:59 PM  
hantu ganaz said...

iskk..smua org asek nak muntah2 nii...bahayaaaa

25/6/09 11:26 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum