Yesterday, not a good day in the office. Memang muntah darah la kerja hari ni.
Tapi aku tetap ngan cara aku, tutup telinga ngan headset everything mcm tiada masalah, tapi email pas satu satu masuk! Panas panas.. dah la Monday.. Cuba buat cam tak der problem, tak mcm jiran sebelah tu.. adoi! Sakit tinga aku dengar dia membebel..
Aku plak.. layan lagu, sampai boss datang cabut headset tok tanya problem..
Boss : How's Sabah?
Aku : Haven't check yet.
Boss : I want the report by 9.30 am. Ok?
Aku : No hal!
Boss pun blah.. time tu 8.45, aku bg kat dia draft report aku.. explain kat dia apa yg patut, ermm.. harap2 dia paham tulisan aku.. time tu tepat 9.15am. ;)
My Motto - I'm not action, but I'm efficient.
(hahahahahaha.. tak abis2 ngan statement berlagak kan Chik!)
Ok.. tu hal kat office.
Ni kat umah. Aku ckp ngan Lamah, aku penat hari ni.. aku nak tido awal.
Tak mo post aper2 hari ni.. coz cam tak der idea..
Dlm kol 1030pm, lepas hantar good nite text , aku pun bongkang..
Tok tok tok.. SMS in around 1130pm, aku ignore, coz aku nak tido..
Phone rang at 1240 am, tgh blur aku angkat jer la.. tak tgk pun saper call.
Takut2 ader emergency..
Dengar suara.. ermmm kamu ker.. tak paham2 lagi ker ?
Sbb dah angkat kan.. aku pun layan, dengan suara yg ala kadar..
Tanya kabar, tanya now ngan saper2 ker.. bla bla bla bla...
Yang buat aku panas.. ialah.. bila dia kata..
DVD yg dia pinjam kat aku tu.. hilang.. semuanyer..
Aku terus tersentap, then terus cut-off the line.
Aku nak marah betol!!!!! Cilakak punya owg!
That y, now no reason dah aku nak p jumper dia..
Dan aku tak mo jumper dia lagi!
Dan aku tak mo simpan no tepon dia lagi..

marah ni! (penat la asyik marah jer..)
mmr501
Category

2 yang sengal:

miss bintangbatu said...

assabruminnalimannnn......
sabo2....

pesal la dia pi hilangkan.....aiyohhhh...
baru nak pinjam...ting!!!

23/6/09 9:15 AM  
hantu ganaz said...

peh tu bangaun kol 2.30 tulis bloggg....hahahah..

23/6/09 9:40 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum