~hasnah~


takeper...walaupun respon suam suam kuku...setelah mintak belas kasihan..baru dapat 3 repondent, tapi aku telah janji nak evaluate the personality test. So, korang kena evaluate character menatang tu. Tak semetinyer yg aku tuleh ni btoiii .. heheh (diskriminasi). Depa kater...kalu pilih binatang samer jenis... stabil, if not, gone case??? nahhh...suka ati laaa

Binatang # 1: What you are projecting to people about you.

Miss:ikan- ni ikan hidup ker ikan kering? heheeh ko kena specific cket ikan aper. Kalu ikan kering, aku suka jerrr.....
501: kucing - manja and unpredictable
Minkey: Monkey - Lincah, cunning, yg aku tau, suka curik kalkulator dan tudung periuk kat hostel dulu....hehehe... so ko define laa aper character monkey

Aku: kumbang hitam bertanduk?? Whatt?? bebanyak menatang ku pilih yg ni. Ni la sesatunyer binatang yg ku suka main maser kecik2 dulu...lelebih lagi musim ujan..akan banyak laaa terjumpa. Suka letak kat atas tangn,,tutup tangan dan rasa dia mencari jalan kuar. Best (?)
Erm...mmg ader satu layer kuat kat luar.... perlu difikirkan aper maksunyer tuh...tapi, ni kumbang yg lam gamaq ni yg aku suka sbenarnyer.. AKU YG BRUTAL!!


Binatang #2: What people perceive about you
Miss: Burung - ni kira menatang yg terbang bebas di udara...i am free to explore, agak konflik ngn ikan nih
501: arnab (kut) - masih lagi same spesis ngn kucing. Silap ari bulan..bleh jadik sate.
Minkey: Kucing- ni kira dah konflik ngn monyet ni..org nampak ko ala2 manjer and unpredictable gituuuu
Aku: Dolphin- ni ikan yg suka tolong org, takkira laaa..tlg kang kena tangkap masuk zoo melaka kaa, org wat eksperimen ka, tapi yer mmg suka wat keja cam tuh. jauh giler ngn kumbang tanduk akuu..iskk...iskkkk



Binatang # 3 This is your actual self!!!!!

Miss: Kucing- oowwhh.. ko manjer sbenarnyer, tapi kucing dapat kat aku...kena tolak ngn kaki laa..tak koser ku nak belai2. tapi masih unpredictable. Cuba carik cket aperyg ko nak sbenarnyer heheheh

501: Eagle - mmg pangai takleh dok diam kat omah dan suka challenge ghopernyer. Yer la, maner ader eagle wat sarang kat tempat2 biasa...dia suka challenging nyer tempat. Aku tgk citer katun, dia wat sarang kat atas gunung. Bebas dan suka challenge diri sendiri ( celen ko p umrah next year!!)

Minkey: Hemster- aloohh....comellll, aku rasa hemster ni, mmg takleh dok diam. Mmg pangai dia akan gerak ke saner kemari, tapi masih konsisten, ader sifat suka manjakan diri sendiri tu. Aku rasa,...hemster kuat membiak kan??? hahahahaha..out of topic
Aku: LION - heheheh, tak yah nak tunjuk hebat..sbb ku mmg dah hebat, cool dan segala bagainyer. Jgn jeles. Lamah kater, ku layak jadik air SINGA beng jer. Nak jadik SINGHA beer tu haram la pulak...Giler tak puas ati kan... ko evaluate la ikut perasaan ko sendiri. Aku tetap BISSO la weiii (posting aku...suker arr)



Er....ku ada identity crisis kah?? mungkin tidak

3 yang sengal:

monyet said...

kwang3.. u arrreeee a bug... sama cam bntg kesukaan ko.. dolphin.. hmm suka tolong.. aaa tu aku sokong aaa.. (lps ni leh tolong aku wat esemen lagi yeeee) singa... kahkahkah.. prasannnn je kottt.. konon garang.. padahal.. tak pon... nak marah pon leh kena gelak.. ace maner ko garang ntah..
tgk cam aku.. sumer kategory satu je.. comell.. cam aku.. (errrr monyet comeyy aaaa... defensive laa plak)

25/6/09 1:20 PM  
miss said...

hahahaah...
aku rasa aku bagi x berapa btul....
ekeekeke...

tp kucin..manja...aku manja....lalalalaa

25/6/09 1:56 PM  
mmr501 said...

aku suka yg last skali tu.. tak reti dok diam.. mmg pun! hahahaha

25/6/09 4:54 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum