~hasnah~

Baru baru ni lepak ngan kengkawan yang memang suka analyse org, takkira la based on the birth date, or based on the personality test.
Soklan yang di tanyer kat kat, namakan 3 binatang yang aku suka

Ishhh...aku bukannyer animal person mahukan manusia ikan (one piece)
aku ...takder la seksa binatang...tapi tak suka. Unless kalu ader sedikit cabara, aku akan suka binatang tu... cam p zoo ka, p safari kaa..kira cabaran tuh. Bukannn...bukan p tangkap rimau maksud aku.

Then aku bagi 3 jenis binatang. Outcome, kwn aku cakap ' you are sucks!'
hahahha.. tapi aku rasa 3 pilihan binatang aku sangat hebat, guaner lak belh sucks
hehhe...

Tapi, aku perlukan feedback 3 org ( 3 jer....nak cakap 10, sampai ke sudah aku takleh reveal the analysis) sebelum aku cakap aper personality analysis tuh.
Wahai pembaca, sebutkan 3 binatang kesukaan anda, di dalam urutan yg betul.

~bagi la can kat akuuu...respond laaaa....
Category

4 yang sengal:

miss said...

ikan
burung
kucin'

**burung n ikan akan mengejar kucin...heheheeh

25/6/09 9:44 AM  
miss said...

eh slh...ngarut betul

burung n kucin suka makan ikan...

25/6/09 9:48 AM  
mmr501 said...

aku dah bg mlm tadi

25/6/09 10:32 AM  
monyet said...

di paksa tulis gak.. menong nyer owner.. ha aku nyer
minkey,tucin,hamstee.
aci?

25/6/09 11:40 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum