aku bersiap
aku capai telefon bimbit dan beg duit ku
aku keluar rumah
aku kunci rumah. setelah semua berkunci
aku masok ke kereta
aku panaskan enjin kereta
aku bergerak menuju ke destinasi
aku sampai di destinasiku
aku keluar dari kereta
aku kunci kereta
aku berjalan menuju ke tempat jualan
aku memilih kuih yang sebegitu banyak pilihan
aku gembira kuih yang dikehendaki ada
aku bukak beg duit untuk bayar kuih-kuih ku
dan..... aku tergamam lalu berkata

"akak letak kuih kat sini dulu yea. saya lupa bawak duit. nanti saya datang balik"

BODOWWWHHH AAAAA...!!!!!!!
Category

6 yang sengal:

hantu ganaz said...

nyeheheheheh...tu la..sper suh takposer ari nih

20/7/09 10:57 AM  
monyet said...

eh?? apa kena mengena poser hari ni.. ngan kejadian lepas??? sila huraikan?

20/7/09 11:07 AM  
hantu ganaz said...

keh keh keh..sbb ko nak beli bekfast,,,,
kalu ko pser.kejadian ni tak berlaku dari awal

20/7/09 11:15 AM  
monyet said...

saper cakap kejadian hari ni? tak koser aku nak p benti beli bekpass nyer dee.. alashhh.. !!!

20/7/09 1:29 PM  
mmr501 said...

hahahahhahahahahahah! moral of the story... walau pun nama dia beg duit.. belum tentu ader duit!!!!!!!!!!hahahahahhahahahahha!

20/7/09 7:19 PM  
miss said...

ngeh3...

tumpang gelak je lah....

20/7/09 11:52 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum