~Hasnah~

Ok, I handed my letter of resignation on the last day of June. My boss called me for a short meeting, but I refused due to the 'closing' time.
That afternoon, we had our discussion. The statement that I got from my boss was:

'Actually, I am kinda expected you to resign....can we negotiate about your last day here?'

What is dessssssssssssssssssssss???????
I resigned weii... but no alarm call from my bos.
Aku pun nak merasa gak di'counter offer'.
Then, all this while, my appraisal was just like sh!+, because they expected me to resign????

Chittt....memang aku benchwarmer yg sungguh kurang kasih sayang rupernyer.
Category

7 yang sengal:

monyet said...

alahaiii cedey nyer saya baca.. tapper laaaa.. ko p la carik kasih sayang kat tmt len..

3/7/09 3:54 PM  
Yoda said...

dh penah berada di situasi tue.. ada rasa cam nak lempar kusi jer kat muker boss aku tue.. tp ku thn jer lar.. bersbr lar yer cik hasnah..

3/7/09 4:01 PM  
hantu ganaz said...

keh keh keh..lam meeting tu ...aku cam takleh pk..tapi ayat dia clear giler lam paler otak....dok rewind...after 3 days baru dapat tangkap....chittt

3/7/09 4:25 PM  
Anonymous said...

alooo...

3/7/09 4:40 PM  
mmr501 said...

ko tak sedar ker?? ko pun cam kusyen gak..

3/7/09 5:09 PM  
hantu ganaz said...

tu selalu sgttt... kusyen cap aper ko nak??? ikea, lolenso
smua aku penah jadik...giler sadis posting nih

3/7/09 7:01 PM  
Anonymous said...

heheh... sedey laks aku dgr
sama je la kita senah
indespensable... takdak sapa nak syg... (hihi, opis-wise la, family/ friend-wise ramai yg syg okkkk)
- aku syg ko, ko syg aku (jun)

8/7/09 12:40 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum