ngantok ngantok ngantok...
nak tido dah ni.. baru teringat sumthing nak post.
- when u luv someone, remember.. don't give everyhing.. keep smthing for ur self! u hv to luv urself more than the person that u luv..
i'll always remind myself bout this.. so that went that person left u, u still hv urself! -
ni nasihat kawan aku.. dia tu mmg byk sgt nasihat kat aku.. sbb dia kata aku ni fragile! nice 2 c nice to hold once broken considered sold!
aku dengar.. tapi ngan muker toyer aku la bila dengar tu!
- don't worro my freind.. i still remember how i falled last time and how i learn to walk again -

mmr501
Category

6 yang sengal:

Mafia said...

Alhamdulillah, ko masih mampu berdiri kembali.Betul apa yang kawan ko katakan tu. Menyayangi seseorang tu perlu ada batasnya kerana kasih insan boleh berubah sekelip mata, hanya kasih ILLAHI yang sejati dan kekal abadi.Kita harus menyayangi diri sendiri seblm boleh menyayangi orang lain.Beruntung ko mempunyai seorang sahabat yang sering menasihati dan mengingatkan. Apapun aku doakan ko terus berdiri dan gagah kembali.

9/7/09 3:21 AM  
miss said...

i agree with u... :)

9/7/09 8:38 AM  
hantu ganaz said...

kalu tak paham gak..sila tunjal kepala sendiri sebanyak 20 kali
sekiranyer tak mampu...aku bleh tlg tunjalkan

9/7/09 10:02 AM  
miss said...

mmr n mafia...

apa kata kita humbankan je hantu ganaz ni....

ngeh3....

9/7/09 10:30 AM  
mmr501 said...

miss.. biar kan jer la dia..
ni kes orang kurang kasih sayang ni..! kalu dia tak der.. tak der plk org kita nak gadoh kat sini..

9/7/09 10:48 AM  
miss said...

hehehehehe....

9/7/09 11:53 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum