~hasnah~
Smalam calling calling akak aku. Tak jumpa seminggu, borak lam tepon cam tak jumpa setahun. Dia excited sbb baru tgk citer Transformers. One topic lead to another....tapi masih berkaitan yg movies. Dia ni adalah orang yang sangat bermoral. Kengkadang, komen dia kurang masuk akal. Bleh nangis Micheal Bay. Ni adalah antara contoh2 movie review dia.


Transformers:
Nah, aku rasakan, kalu aku jumpa Prime Grave tu aku laa makhluk paling happy, sbb aku bleh jual besi buruk (whatt??) Aku jual beskal lamer ari tuh dapat RM50, uishh..yg tu sure berat
Enemy of the state/Eagle Eye: Govt dah abis keja dah?? dok kejar kejar org cam tu...biar laa dia...sian kat dia...ku tamau tengok!!!
Mr. Bean: Sian kat dia, dah laa....biar la dia cam tuuu..tak yah la tgkkkk
Matrix: Aper laa NEO ni...mamat ni virus yg ganggu motherboard (ku sepatah haram tak paham) Install jer la anti-virus...kompem mati si NEO tuh..baik ku tido


Dan banayk lagi dia komen..yang kengkadang tak tercapai akalku. Meh kiter tgk favourite dia


Fav show:
anugerah bintang popular, anugerah planet muzik, anugerah ketua kampung idaman, anugerah halaman rumah cantik felda (kesimpulannyer, smua anugerah)


Fav Fantasy Movie:
LOTR, Golden Compass, Charlie & The chocolate Factory


Fav Action Movie:
Gerak Khas
Fav Love Movie: Gerak Khas
Fav Sci-Fi : Gerak Khas
Fav Horror Movie: Gerak Khas


Naper smua Gerak Khas? Sbb aku rasa tu adalah citer faveret dia yg paling ideal. Sbb smua org lam tu berbudi bahasa, ngn org jahat pun bleh ber'saya-awak' lagii. Smua orang jahat akan masuk jel.


p/s: entry carik nahas
Category

5 yang sengal:

Suhaila said...

Ehem! Yang baik itu dtg dari saya, yg jahat itu datang dari penulis itu....Dan bukan semua entry blog itu boleh dipercayai, lebih2 lagi dari seorang penulis yg meminati cerita Leverage. Ugly Betty is much better

27/7/09 9:52 AM  
kasturi said...

i can only agreed on Mr.Bean's case.

27/7/09 11:53 AM  
mmr501 said...

alamak!! tak brani nak komen daa....

27/7/09 3:54 PM  
hantu ganaz said...

ermm..
dia kol tadi..
cakap dia gelak sampai kuar air mata pagi tadi

Ermm....tgk kat komen dia..aku no komen hehhe

27/7/09 7:09 PM  
Anonymous said...

Correction:
Mr. Bean: Jangan tengok Mr Naen, takde moral. Not good, pengotor plak tu!

29/7/09 1:18 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum