~hasnah~

Isskk... ari ni ramai betul kengkawan aku yang kelaparan....lapar bantal..termasuk aku. Silap antar mail laaa..tersengguk laaa...mmg aku kebuluran bantal.

Untuk ilangkan mantuk aku yg makin menjadi jadi...mari kita berkenalan. Kira sesi berkenalan dengan 3 org penguni blog ni. This is 3things that i want to tell u about us. Yang 2 makhluk lagi tu...depa terpaksa redho laaa ...sbb benda ni dari perception aku....Kang bagi 10 things kang..masuk ISA aku

Penghuni 1

1. Nick MMR501 sempena besday dia, 05.01. So...kalu dah tau besday tu, jgn la wat2 luper kan. Dia juga adalah spokeperson Levi's 501. Tapi aku suka pangge dia RANMA SAN! sbb maser darjah 3 dan 4, ku sgt suka tgk anime itu
2. Dia suka hangin....tapi mandangkan ku tak heran...mmg ku selalu kena hangin torpedo dia laa....
3. Dia sbenarnyer perumah..dan suka masak kek dan tart nenas yg sgt sedap. Seres sedap..

Penghuni 2

1. Nick dia Minkey. Aku tak berapa paham..ada apa denagn nyet nyet nii..tapi dia nyer la suker... ni nak proove darwin Theory kut heheh
2. Uish, cakap ngn org tua...mmg kami tolak dia jadik wakil laa...kira giler hebat kalu berbicara ngn org tua. Mungkin dia sbenarnyer di lahirkan silap jaman
3. Dia pong ader hangin atau air cond gak... muncung bleh ikat reben. Aduss...senang jer..bagi jer dia minum air gas, ok ler tuh

Penghuni 3

1. Hantu Ganaz, aku ler tu. Sbb aku mmg ganaz
2. Aku ader signiture black eye peas. Yang hampir aku buang, tapi last sekali ku letal lam album. Kalu jual kat ebay, agak2 ader value tak?
3. Dan..aku leh tido lam apa jua keadaan. Lam bilik kalaoke yg org tgh melalak, kat hall yg org tgh sorak bola mahupun masa tgk live band. Ku tersangat profesional lam bab tuh.

Sekian,
ini adalah posting sengal, aku nak tido kat meja sat
Category

6 yang sengal:

monyet said...

apsal laaa angin atau ekonnn?? ishk2 ko ni.. ekon brapa horse power ek??
~ni komen org yg tgh mengantok.. harap maklum~

6/7/09 3:48 PM  
Yoda said...

saya sgt kagum dgn keupayaan hantu ganaz. giler ganaz lah.

6/7/09 3:55 PM  
Anonymous said...

signature BEP' jual -jual manatau boleh laku....

6/7/09 4:48 PM  
mmr501 said...

perumah ya... byk la perumah ko! woo lama tak buat tart ni.. bila eik ader maser terluang sejak sejak dah tak jadi perumah ni... errmmm..

6/7/09 11:02 PM  
hantu ganaz said...

Anon: tak paham mender tulis tuu..cuba panjangkan lagi eksplenasyen

mmr: aku sedia jadik tukang rasa!

6/7/09 11:11 PM  
monyet said...

saya ponn sedia jadi tukang makan.. makan je nak.. buat tannak.. habis berkecah.. nak bergaduh jee ngan tepung tu.. errr terap dah hamek ke?? :P

7/7/09 2:15 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum