Sambungan..

Teman dan K3 jarang bertemu. 1001 alasan yang Teman beri. Tapi biasala K3 ni memang tak reti bahasa skit. Kalau dia kata nak, dia nak jugak! Lama kelamaan, K3 makan dalam. K3 dah mula rasa K3 tidak diperlukan lagi. Teman sedang bahagia bersama buah hatinya. K3 selalu marah, hilang arah dan buat benda yang bukan-bukan. K3 banyak habiskan masa di Pub, minum dengan kawan-kawannya. Mabuk sampai tak ingat dunia. Pernah ada sekali, K3 terpaksa di papah balik ke rumah sbb over-dosed! Teman tetap buat tak tau jer pasal K3. Call tak angkat, sms tak reply.. Teman memang anggap K3 dah tiada. K3 ditinggalkan begitu sahaja tanpa sepatah kata.
Lama K3 jadi tak betol di sebabkan Teman. Masa tu la kawan2 K3 beri semangat. Seorang kawan memberi nasihat pada K3 (kira antara ramai2 kawan.. dia la paling alim ulamak sekali! Nama dia dlm crita ni ialah Kawan. Heheheh senang jer cari nama..). Di satu petang di rumah K3.
Kawan : Sampai bila ko nak jadi cam ni? Tak ingat dosa ker?
K3 : Aku tak tau, I’can’t think anymore..
Kawan : Allah bagi kita akal.. fikir la skit..
K3 : tak bleh.. nak wat cam ner.. bila buka mata jer.. trus nampak Teman.
Kawan : Dari awal pun ko tau.. ko tak kan dapat dia kan? Mula2 ko kata ko OK.. Tapi bila jadi cam ni.. aku tak raser ko KO
K3 : (dengar dengan tak berkata apa2)
Kawan: Aku kenal ko bukan sehari dua.. Aku tau mcm mana ko sayang orang. Ko buat aper saja. Aku pun kalu bleh nak jadi org tu.. tapi aku tau mmg tak bleh dan tak mungkin. Jangan sesiakan diri mcm ni. Dah berapa lama ko tak solat? Dah tak takut ker dengan seksaan yg ko nak tempuh nanti bila dah mati?
K3 : adusss.. berbisa ayat ko ni.
Kawan : Aku sayang ko.. aku tak mau ko terus sesat macam ni.
K3 : (tunduk..)
Kawan : Bagi aku.. ko sgt istimewa.. hanya orang tertentu saja dapat menilai keistemewaan ko tu. Maknanya.. bila orang tak tau menilai diri ko, orang tu mmg bukan jodoh ko. Dan bagi aku.. sesiapa yang menolak ko, orang tu memang sgt bodoh! Wake-up my friend! (sambil menepuk bahu K3).
K3 : (tersentap)
Sejak dari hari itu, K3 berubah sedikit demi sedikit. K3 dah kembali ke sejadah.. 5 waktu tak tinggal walau di mana. Tinggal semua kerja2 tak elok. K3 kembali ceria.
Walau di hati masih ader Teman, K3 cuber bangkit.
K3 menjadi Pemburu lagi!

Sekian kisah K3 dan Teman. Lepas ni akan kluar crita pendek.. K3 – Pemburu Alam

4 yang sengal:

hantu ganaz said...

ni slot cerekarama la....
ku rasa...

Teman: tu Fasha Sandha..HOT !! HOT !! yet.....ko sambung sendiri

K3: Bg Kat Fahrin...sbb ader muka unsur selenga, blur, dan ego..

Kawan: ermm...saper yg ni ehh..kira watak sampingan, ader cadangan tak

6/7/09 11:32 AM  
hantu ganaz said...

lupa nak cakap...K3 nyer kerjaya ialah ranjer hutan...sbb dia suka berburu...
mebe dia terjumpa teman maser temn kena kejar ngn babi hutan lam hutan
kira knight in shining armour laa...

6/7/09 11:37 AM  
miss said...

apa2 je hantu ganaz ni...

6/7/09 11:39 AM  
Mafia said...

Aku suka ikuti cerita ko ni. Boleh buat drama tv ni dan bagi si hantu ganaz jadi pelakonnya.

9/7/09 3:46 AM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum