Layan dengar lagu ni.. dok surf2 YouTube skali terjumper plak.. lama tak dengar lagu babyface.. bakal byk la video clip dlm ni plak nnt.. Tak mo upload kat FB lagi.. nnt kenkawan aku ingat aku ni dok berjiwang plak dlm FB. Mmg dah ramai ckp pun.. Jadi aku akan gunakan blog ni sepenuhnyer.. Kalu korang larat nak layan.. layan ler.. kalu tak.. korang p ler baca blog lain.. tak halau tapi ni blog aku.. aku nyer suker ler nak buat mender! Hantu ganaz sure gatal jer nak komen.. kot enko laa.. yg penting aku bahagia.. kan dear…


Category

1 yang sengal:

hantu ganaz said...

aku bg laluan laa...
sbb golongan otai jer dengar babyface.
aku nyer BSB & nsync

aku request lagu 2 single lady and 1 single man tak dpt2 lagiii

9/7/09 6:35 PM  
Visit the Site
MARVEL and SPIDER-MAN: TM & 2007 Marvel Characters, Inc. Motion Picture © 2007 Columbia Pictures Industries, Inc. All Rights Reserved. 2007 Sony Pictures Digital Inc. All rights reserved. blogger template by blog forum